sunnuntai 6. tammikuuta 2013

You're always on my mind..


Belgia, 7. maaliskuuta 2011 (nro.158)
Hejps!
Hyvää uutta vuotta 2013!! Olen ollut nyt illalla hieman pyörällä päästäni. Viime aikoina olen pohdiskellut paljon omia tunteitani ja tänä iltana päätin sitten kertoa miespuoliselle ystävälleni tunteistani ja ajatuksistani häntä kohtaan. Viestini aiheutti käsittämättömän reaktion. Oma viestini oli kirjoitettu pilke silmäkulmassa, huumorimielellä. En uskonut, että saisin vahvasti romantiikalla maustetun vastauksen, huh! Tätä ei voi ymmärtää ollenkaan.. Välillä elämä on yllätyksiä täynnä :D

Venäjä, 2. tammikuuta 2013 (nro.472)
Joulu oli ja meni :) Samoin uusi vuosi. Tänään on sitten kannettu joulua pois ympäri Suomen maan ja arki alkaa. Millaisia ajatuksia se herättää? Itselläni se herättää ristiriitaisia tunteita, sillä valmistuin juuri ammattiin eikä minulla ole vielä työpaikkaa. Niinpä olen nyt samassa tilanteessa, kuin tuhannet muutkin suomalaiset: työtön. Toivottavasti tämä tilanne ei kovin monta kuukautta jatku ja mieluinen työpaikka löytyisi mahdollisimman pian.

Ehkä nyt olisi aika käydä jo vähitellen asiaan, nimittäin postikortteihin X) Vuoden 2013 ensimmäinen vastaanotettu postikorttini kolahti laatikkooni tammikuun 2. päivänä. Sain Anna Petrovna Romanovan muotokuvan Venäjältä, joka oli matkannut luokseni 27 päivän ajan. Mustavalkoinen, hieno kuva. Muotokuvien saaminen on aina yhtä hienoa, kun niitä harvemmin postcrossingin kautta tulee. Se oli myös oiva lisä historiallisten korttien kokoelmaani :)

Toinen korttini, josta tässä blogissa ei ole vielä kuvaa tuli Hollannista. Se oli matkalla kaksi viikkoa (14 päivää) ja siinä on jouluisia palloja. Se on ilmeisesti lähettäjän itse tekemä. Pidän kyllä siitä. Se on kokoelmani toinen joulukortti. Ensimmäisen, lumiukon sain muutama vuosi sitten ja se tuli Belgiasta. Voin laittaa siitäkin tähän kuvan.

Tällä hetkellä minulla on kolme korttia enemmän vastaanotetuissa kuin lähetetyissä. Matkalla on yksi kortti, jonka määränpäänä siintää Kiina. Olen kieltämättä hieman huolissani siitä, sillä kyseinen kortti on ollut matkalla jo 39 päivää.. Vielä on kuitenkin matkaa siihen, että kortti menisi expirediin, joten vielä ei kannata menettää toivoa. Kymmenen postimerkkiä odottaa käyttöä, pitäisi vaan saada aikaiseksi osoitteiden ottaminen. Välillä se on uskomattoman vaikeaa.. Mutta pitänee niitä ottaa tässä jonakin päivänä, mikäli en halua olla loppuelämääni ilman kortteja :D Ehkä ensi viikolla.

Hollanti, 30. joulukuuta 2012 (nro.471)
Olen viime päivinä ollut Glee -sarjan 2. tuotantokauden lumoissa, sillä olen kahden päivän aikana katsonut yhteensä 11 jaksoa. *HUPS!* :D Toiset ovat riippuvaisia päihteistä, mutta minä olen riippuvainen sarjoista, se tunnustettakoon, vaikka se ei niin mairittelevaa olekaan :D Tänäänkin aion katsoa muutaman jakson. Hyvin luultavasti koko sarja on katsottu jo alkuviikosta :D Onneksi sen voi katsoa sitten aina uudelleen myöhemminkin. Onko sinulla lempisarjaa/lempisarjoja? Minä pidän Gleen lisäksi Greyn anatomiasta, Downton Abbeystä ja Olipa kerran -nimisestä sarjasta. Vain muutamia mainitakseni X)

Mutta luulenpa, että tämä postaus alkaa olla tässä. Hyvää arkisen aherruksen alkamista. Kortteilemisiin! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti