torstai 7. kesäkuuta 2012

Viikon 23 korttisatoa


400. postikorttini!! Portland, Oregon, USA 4. kesäkuuta 2012
Heissan! Tällä viikolla minulla on ollut poikkeuksellisen hyvä korttiviikko, sillä olen saanut yhteensä 9 postikorttia ympäri maailmaa! Viikon kruunasi vielä se, kun sain pitkästä aikaa uuden maan "kokoelmiini", kun sain kortin Singaporesta!!!! Siinä on palmuja ja hiekkaranta, eli siis hyvin eksoottinen kortti (ks. keskimmäinen kuva). Minulle tulee aina hyvä mieli, kun saan kortin jostakin uudesta maasta. Silloin on ikään kuin saanut "valloitettua" uuden osan maapallosta :D Muut tämän viikon korttini tulivat Italiasta, Valkovenäjältä (*2), Saksasta, Hollannista, Sloveniasta, Yhdysvalloista ja Belgiasta. Kaikkein hienoin noista korteista oli mielestäni USA:n kortti. Siinä on upea iltavalaistuskuva, joita korttikokoelmassani on vasta muutama. Kyseisestä kortista on kuva tuossa yläpuolella. Ja kuten näkyy, se oli järjestyksessään 400 vastaanotettu korttini <3 Tällä viikolla laatikkooni tipahti myös toinen iltavalaistuskortti (kts. oikea alanurkka), kun sain toisen korttini Torinosta! Kortin lähettäjä oli kirjoittanut minulle myös muutaman sanan italiaa: Saluti da Torino = Terveisiä Torinosta. Sain viime viikollakin Italiasta kortin, joka oli maalaus kukkivasta puusta :D

Singaporen Sentosa island, 6. kesäkuuta 2012 (nro.405)
Olen myös itse kirjoittanut korttipostia tällä viikolla. Lähetin maanantaina kortteja Saksaan, Hollantiin, Espanjaan, Usaan, Ukrainaan, Kiinaan ja Valkovenäjälle. Niistä Saksan ja Hollannin kortit ovat jo menneet perille, molemmat neljässä päivässä! Kumpikin vastaanottaja tykkäsi kortistaan :) Nyt lähetettyjen korttien määrä on kivunnut jo 413 ja vastaanotettujakin on 406 kappaletta. Näin ollen minulle vapautui taas kaksi osoitetta käyttööni, Saisin kirjoittaa yhteensä 8 korttia, mutta taidan tehdä sen vasta viikonloppuna.

Italia, 7. kesäkuuta 2012 (nro.406)

Viime viikolla sain postcrossing -historiani ensimmäisen osoitteen Afganistaniin!! Olin ällikällä lyöty nähdessäni osoitteen ruudullani, mutta kai sekin osa maapallosta pitää jossakin vaiheessa valloittaa postcrossingin kautta :) Olen itse saanut Iranista yhden kortin, se tapahtui melko pian sen jälkeen, kun olin liittynyt mukaan tämän harrastuksen pariin. On erityisen mukavaa saada postia eksoottisista ja kaukaisista maista. Odotan innolla, koska laatikkooni tulee ensimmäinen postikortti Afrikasta, koska sieltä minulla ei ole vielä yhtään korttia. Olisi kiva saada postia myös esimerkiksi Uudesta-Seelannista tai jostain Etelä-Amerikan maasta... Mutta tässä kaikki korttikuulumiset tällä erää. Palaillaan ;) Laitan tuohon seuraavaan postaukseen kuvat myös muista tällä viikolla tulleista korteista, jotta voit ihailla niitäkin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti